Klagomål

Om du trots allt är missnöjd med vår hantering av ditt specifika ärende vill vi gärna att du kontaktar oss. Ibland uppstår tyvärr missförstånd och andra oklarheter. Kontakta i sådana fall i första hand Berazys klagomålsanvarige på klagomal@berazy.se eller använd formuläret längst ner på sidan, så kontaktar vi dig så fort vi kan.

Allmänna reklamationsnämnden

Om du inte kan godta den bedömning vi har gjort kan du som privatperson vända dig till:

Allmänna Reklamationsnämnden (ARN)
Box 174
101 23 Stockholm

Telefon: 08 – 508 860 00 (vardagar 09.00 – 12.00)

Prövningen i ARN är kostnadsfri för dig.

Kommunal konsumentrådgivning

För kontaktuppgifter hänvisar vi till exempelvis telefonkatalogen.

Domstol

Du har också möjlighet att få frågan slutligen prövad av domstol. För kontaktuppgifter hänvisas till www.domstol.se alternativt telefonkatalogen.

Kontaktformulär för klagomål

För att vi ska kunna hantera ditt ärende snabbare, ber vi dig fylla i så många uppgifter som möjligt.